piątek, 24 czerwca 2011

Jak zachęcić do siebie pracodawcę.

Młoda 24 letnia dziewczyna podejmie staż lub pracę. Interesowało by mnie odbycie stażu w sklepie z odzieżą, biżuterią lub bielizną a także praca w biurze. Jednak proszę o przysyłanie do mnie również innych poważnych ofert pracy rozważę każdą propozycje.

Nie chce mi się już siedziec w chacie bo nie mieszczę sie w gacie. Szukam jakiegos zajęcia bo juz mnie nosi. Mogę pracować w dzień jak i w nocy, mam prawko A, B, T mogę być konserwatorem, magazynierem, złotą rączką, mogę czegoś popilnowac o coś zadbać, gdzieś pojechać, byłem konwojentem z amunicja ostrą, tyle że już nie mam papierów, znam sie na elektryce i mechanice. Byłem na studiach ale mnie wywalili na 4 roku. Fajek nie palę, piwo pije z kumplami na meczach. Kopanie rowów, akwizycja odpada

Aby dostać jak najlepszą pracę należy znać swoją wartość i przedstawić się przyszłemu pracodawcy w jak najlepszym świetle. Najlepiej tak, jak zrobili to ci państwo. Poziom po prostu mistrzowski!

2 komentarze:

  1. tego drugiego bym przyjęła-widzę chęci i potencjał..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CZYTAM TO NA POPRAWE HUMORU....:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      POZDRAWIAM !

      Usuń